H&M test woonwinkel

Modeketen H&M heeft in Stockholm een flagshipstore geopend voor zijn Home-collectie. Het gaat om een testwinkel van 200 vierkante meter aan de Drottninggatan.

De nieuwe winkel heeft een strategische ligging naast het hoofdkantoor van H&M en wordt ook gebruikt als showroom voor het modeconcern. Het assortiment bestaat naast woonaccessoires uit textiel voor in de keuken, bad-, woon- en slaapkamer.

H&M heeft vooralsnog geen plannen het woonconcept in de vorm van shop-in-shops uit te rollen. Ook wordt het niet uitgesloten, laat een woordvoerster weten. “De ontwikkeling van de Home-tak verloopt naar alle tevredenheid”, stelt de zegsvrouw.

Sinds februari 2008 verkoopt de winkelketen de Home-collectie. De producten worden momenteel in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Zweden, Noorwegen, Finland en Denemarken verkocht. Volgend jaar wil het modeconcern in Engeland starten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!