Wehkamp speelt met augmented reality

Webwinkelier Wehkamp was gisteren te zien op de voor- en achterpagina van een half miljoen exemplaren van Metro. Via deze gratis krant en andere media kondigt het online warenhuis een actie aan die stoelt op augmented reality.

In navolging van onder meer Walmart en het Nederlandse Ace Jewelers probeert het online warenhuis de verkoop te stimuleren met augmented reality. Volgens Wehkamp.nl komen folders en printadvertenties met de nieuwe techniek ’op verrassende wijze tot leven.’

De werking van de toepassing wordt duidelijk gemaakt in dit filmpje.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!