'Webwinkels hebben goede service’

Webwinkels Amazon, JC Penney en Zappos gooien hoge ogen wat betreft service. Ze staan dan ook in de top-11 van klantvriendelijke Amerikaanse retailers overall. Dat blijkt uit gegevens van BIGresearch, zo meldt Twinkle.

De elf namen kwamen naar voren in de ‘NRF Foundation/American Express Customers’ Choice survey’. Er werden ruim 8500 consumenten aan de tand gevoeld met de vraag welke retailer de beste klantenservice biedt.

De National Retail Federation (NRF) maakt in januari bekend welke retailer zich het meest klantvriendelijk mag noemen. Omdat twee bedrijven even vaak werden genoemd, prijken er elf namen op de lijst met kanshebbers.

De elf kanshebbers op de titel Klantvriendelijkste Amerikaanse Retailer:

Amazon.com
Coldwater Creek
HSN
JCPenney
Kohl's Department Stores
Lands' End
LL Bean
Nordstrom
Overstock.com
QVC
Zappos

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!