Detailhandelgigant Metro Group heeft Infosys Technologies geselecteerd als partner in haar Future Store Initiative. Infosys gaat de Metro Group bijstaan in de ontwikkeling van verbeteringen van technologische oplossingen en vernieuwende winkelconcepten.
Infosys werd gekozen als partner op basis van haar ShoppingTrip360 oplossing. Deze dienstverlening biedt detailhandelaars en consumentenartikelen bedrijven een overzicht van de consument- en winkelactiviteit.
“De real-, Future Store is ons O&O laboratorium waar we technologieën kunnen testen en ontwikkelen die de basis vormen van vernieuwingen in de detailhandel”, aldus Gerd Wolfram, CIO van Metro AG en van het Metro Group Future Store Initiative.
“Infosys ligt op één lijn met de visie van Metro Group om vernieuwing te brengen via samenwerking tussen bedrijven in de detailhandel-, consumentenartikelen-, informatica- en dienstensector. Het inzicht van Infosys en de nieuwe benadering van de koopervaring zijn uniek en spreken ons enorm aan.”
Na implementatie van ShoppingTrip360 in de “real,- Future Store” zal Metro Group de resultaten evalueren en eventueel overgaan tot de implementatie in andere winkels.
ShoppingTrip360 is ontworpen door Infosys met als doel een informatie-ecosysteem te creëren waarbij retail en consumentartikelen bedrijven een engagement met de kopers kunnen realiseren en een beter overzicht krijgen van de activiteiten in de winkel. Het biedt een reeks diensten, inclusief gepersonaliseerde mobiele marketing en de creatie van een 360-graden overzicht van levensechte consumenten- en goederen activiteiten.
Infosys en Metro Group slaan handen ineen
Gepubliceerd op 24 november 2009 om 00:00
Reacties 0