Ahold nieuwe sponsor Stedelijk Museum

Ahold gaat het Stedelijk Museum in Amsterdam voor drie jaar sponsoren. Het supermarktconcern tekende donderdag een sponsorcontract met het museum. ''Het moederbedrijf van Albert Heijn zal daarmee bijdragen aan de heropening van het museum en aan toekomstige tentoonstellingen", aldus het Stedelijk.

Het museum geniet volgens Ahold een grote reputatie in Nederland en in het buitenland. ''Dit past in ons beleid om de gemeenschappen waarin we actief zijn, te ondersteunen", aldus Ahold-bestuurslid Peter Wakkie. ''We zien ernaar uit om op deze wijze onze banden met de stad Amsterdam verder aan te halen."

Volgens directeur Gijs van Tuyl is het een goed teken dat er in deze tijd bedrijven zijn die een sponsorovereenkomst met een kunstinstelling willen aangaan. De afgelopen vijf jaar was ABN Amro 'partner' van het museum voor moderne kunst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!