Britse online brillenwinkel gooit hoge ogen

Glasses Direct heeft met zijn augmented reality-toepassing de Econsultancy Innovation Award in de wacht gesleept. De Britse online-brillenwinkel van jonge oprichter Jamie Murray 'slecht barrières en loopt voor de troepen uit', aldus de jury.

Op de website van Glasses Direct kunnen bezoekers in 3D zien hoe een bepaald montuur staat, ook wanneer men hun hoofd beweegt.

Ook in Nederland wordt druk gesleuteld met augmented reality. Zo zijn YouTellMe (virtueel vergelijken), Ace Jewelers (virtueel ringen passen) en recentelijk Wehkamp.nl druk met het verkennen van de mogelijkheden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!