Stijging verkopen Amerikaanse webwinkels

Amerikaanse webwinkels hebben in november tien procent meer over hun virtuele toonbank zien vliegen dan dezelfde maand een jaar eerder. Dat blijkt uit gegevens van onderzoeker ComScore, aldus The Wallstreet Journal.

Vooral elektronicaproducten vonden gretig aftrek: de verkoopstijging kwam uit op dertig procent. Van speelgoed werd 33 procent meer verkocht; de website van Toys’Rus zag deze maand maar liefst 82 procent meer online bezoekers.

De website van Walmart werd 62 procent vaker bezocht, die van Target zag een bezoekersstijging van 43 procent en bij JC Penney werd 34 procent vaker naar de website gesurft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!