Whole Foods Market aan de social media

De Amerikaanse foodformule Whole Foods Market laat zijn gezicht zien op Facebook. De formule promoot op zijn profiel drie goede doelen op het gebied van food en vraagt consumenten te stemmen op hun favoriet.

De doelen krijgen allemaal een geldbedrag van tienduizend dollar en de populairste van de drie krijgt nog eens een extra geldbedrag van tienduizend dollar op zijn rekening.

Aan de actie hangt het thema ‘Mijn goede voornemen dit jaar is...’ en deze moet shoppers stimuleren meer na te denken over waar hun voeding vandaan komt. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!