Betere bezorging door Engelse webwinkels

Webshops in het Verenigd Koninkrijk hebben hun service rondom bezorgingen verbeterd. Dat blijkt uit het jaarlijks gehouden 'Snow Valley Online Retail Delivery Report'. Uit het onderzoek, waarin onderzoeksbureau Snow Valley 177 retailers onder de loep nam, blijkt dat vooral de communicatie en de klantenservice van online retailers is verbeterd.

Zo biedt 84 procent van de retailers ‘order tracking’ aan, terwijl dit in 2005 nog 59 procent was. Ook bieden retailers meer verschillende levertijden aan; 64 procent van hen levert deze service, tegenover 54 procent in 2005. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!