MediaMarkt zwicht voor druk Consumentenbond

Elektronicaketen MediaMarkt verandert haar reclameslogan onder druk van de Consumentenbond. De claims ‘laagste’ en ‘goedkoopste’ zullen niet meer in de nieuwe slogan voorkomen. De Consumentenbond heeft vorige maand bij de Reclame Code Commissie een klacht ingediend tegen de stelling van MediaMarkt de goedkoopste te zijn. Directeur P. Haas van MediaMarkt zegt te begrijpen dat de consument zich ergert aan het onbeperkte gebruik van het begrip ‘laagste prijzen’, aldus NRC Handelsblad. De Consumentenbond gaat nu ook andere elektronicaketens, zoals Kijkshop, BCC, Modern en It’s, vragen hun claim de goedkoopste te zijn aan te passen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!