Nieuwe marketingbaas Hunkemöller

Lingerieketen Hunkemöller heeft Adriana Hoppenbrouwer-Pereira benoemd als international hoofd marketing. Zij geeft sinds begin deze maand leiding aan de marketingactiviteiten van het bedrijf.

Hoppenbrouwer-Pereira werkte eerder bij Coca-Cola, SC Johnson, Orange en Nike. Daar deed ze ervaring op in consumentenmarketing en leerde ze internationale brands te managen, aldus Fashion United. Bij Nike had ze de leiding over Nike Woman in de EMEA-regio. Hoofddoel was daarbij de emotionele waarde van het merk te koppelen aan de doelgroep jonge vrouwen.

De nieuwe marketingbaas van Hunkemöller heeft ‘erg veel zin om Hunkemöller te herpositioneren: van een high street retailer tot een high street brand’. “Hunkemöller heeft stevige bouwstenen met een geweldig product en een grote naamsbekendheid gecombineerd met een sterke retail dekking en goede online aanwezigheid.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!