Lingerieketen Hunkemöller heeft Adriana Hoppenbrouwer-Pereira benoemd als international hoofd marketing. Zij geeft sinds begin deze maand leiding aan de marketingactiviteiten van het bedrijf.
Hoppenbrouwer-Pereira werkte eerder bij Coca-Cola, SC Johnson, Orange en Nike. Daar deed ze ervaring op in consumentenmarketing en leerde ze internationale brands te managen, aldus Fashion United. Bij Nike had ze de leiding over Nike Woman in de EMEA-regio. Hoofddoel was daarbij de emotionele waarde van het merk te koppelen aan de doelgroep jonge vrouwen.
De nieuwe marketingbaas van Hunkemöller heeft ‘erg veel zin om Hunkemöller te herpositioneren: van een high street retailer tot een high street brand’. “Hunkemöller heeft stevige bouwstenen met een geweldig product en een grote naamsbekendheid gecombineerd met een sterke retail dekking en goede online aanwezigheid.”
Nieuwe marketingbaas Hunkemöller
Gepubliceerd op 25 februari 2010 om 00:00
Reacties 0