Jumbo gaat zijn actiemechanisme InkoopVoordeel veranderen in Jumbo Deals. Inhoudelijk zullen er weinig wijzigingen zijn. Dit heeft Frits van Eerd van Jumbo verklaard tegenover Distrifood.
"Jumbo is per definitie geen actiegedreven formule. We houden vast aan Every Day Low Prices en zijn geen high-low-formule. Toch is het in deze felle prijzenslag nodig om klanten ook op dat front iets te bieden. Met Jumbo Deals zullen we vooral enkele topaanbiedingen prominenter naar voren brengen", aldus de Jumbo-topman.
De supermarktkeren heeft zijn actiemechanisme het afgelopen jaar diverse malen aangepast. In de weken dat andere supermarkten aan het prijsvechten zijn zal bij Jumbo het aantal actieproducten opgevoerd worden naar zeventig. Voorheen lag dit aantal op vijftig. Naast een verhoging van het aantal actieproducten zijn de prijzen sinds 2009 scherper dan voorheen.
Jumbo introduceert Jumbo Deals
Gepubliceerd op 25 februari 2010 om 00:00
Reacties 0