Hoogvliet Supermarkten introduceert versproducten onder eigen merk

Hoogvliet Supermarkten heeft een nieuw verslabel geintroduceerd. Onder het eigen nieuwe merk heeft de supermarktketen een honderdtal versproducten gelanceerd. Het nieuwe label vormt onderdeel van de doorontwikkeling van de Hoogvliet-formule, zo stelt commercieel directeur Harrie Westra. De producten bevinden zich vooral in het agf- en vleesassortiment. Eerder al kwam de supermarktketen met kaas onder de door Hoogvliet geclaimde merknaam Koggelander. Ook voert de organisatie al sinds enige tijd brood onder het eigen merk.Nu komt Hoogvliet met onder meer smaakverrijkers als garneringen, dressings, wok- en salademixen. Hoogvliet heeft het voornemen met de eigen producten de margeverliezen in het kw-assortiment te compenseren. Brood, vlees, agf, vis, zuivel en maaltijden zijn goed voor een omzetaandeel van 40 tot 50%. De versproducten hebben een nieuw etiket en er is een extra folder met informatie over de nieuwe smaakverrijkers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!