Hoogvliet Supermarkten introduceert versproducten onder eigen merk
Gepubliceerd op 29 april 2005 om 00:00
Hoogvliet Supermarkten heeft een nieuw verslabel geintroduceerd. Onder het eigen nieuwe merk heeft de supermarktketen een honderdtal versproducten gelanceerd. Het nieuwe label vormt onderdeel van de doorontwikkeling van de Hoogvliet-formule, zo stelt commercieel directeur Harrie Westra. De producten bevinden zich vooral in het agf- en vleesassortiment. Eerder al kwam de supermarktketen met kaas onder de door Hoogvliet geclaimde merknaam Koggelander. Ook voert de organisatie al sinds enige tijd brood onder het eigen merk.Nu komt Hoogvliet met onder meer smaakverrijkers als garneringen, dressings, wok- en salademixen. Hoogvliet heeft het voornemen met de eigen producten de margeverliezen in het kw-assortiment te compenseren. Brood, vlees, agf, vis, zuivel en maaltijden zijn goed voor een omzetaandeel van 40 tot 50%. De versproducten hebben een nieuw etiket en er is een extra folder met informatie over de nieuwe smaakverrijkers.
Reacties 0