Unilever kritisch over verpakkingen van Superunieproducten

Inkoopcombinatie Superunie, inkoper voor onder meer Jumbo, Deen, Nettorama en Hoogvliet, heeft onlangs een brief van Unilever gekregen. Unilever wijst in deze brief op enkele gevallen van overschrijding van de grens van het toelaatbare rondom gelijkenis van verpakkingen ten opzichte van Unileverproducten. “We dreigen niet direct met de rechter. We proberen er eerst netjes samen uit te komen. Met Albert Heijn hebben we informeel ook uren gesproken. Maar dat leverde niets op”, aldus Mark Goedhart, marketingdirecteur van Unilever.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!