Coop borduurt voort op spotje Bol.com

Supermarktformule Coop haakt in op de mummiepak reclame van webwinkel Bol. De supermarktketen gaat vanaf woensdag in zijn winkels 70 duizend wc-rollen weggeven die zijn voorzien van een mummiepak-wikkel.

Bij aankoop van tien euro of meer aan boodschappen ontvangt de klant een mummiepak-toiletrol gratis. Klanten van Coop kunnen met de wc-rol ook nog een prijs winnen. “Aan de binnenkant van de wikkel zit een antwoordkaart. Als ze die invullen en opsturen, maken ze kans op een cadeautje van Bol.com”, aldus commercieel directeur Gerard Koning.

Coop nam voor de actie contact op met Bol.com. Beide winkeliers bleken te werken met hetzelfde bureau.

Lees ook: Rage rond mummiepak-spotje Bol.com

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!