Steeds meer retailers zien het nut van de inzet van slimmere workforce managment-systemen. De groeiende belangstelling wordt veroorzaakt doordat retailers met de inzet van WFM-systemen enerzijds de arbeidsproductiviteit kunnen verhogen en anderzijds kunnen besparen op de loonkosten, zodat onder de streep meer overblijft.
Zoals bij veel ICT-systemen loopt de foodbranche voorop, maar ook non food-spelers tonen steeds meer belangstelling voor WFM. In het aprilnummer van RetailTrends worden in het thema Workforce management de ontwikkelingen van de WFM-markt binnen retailend Nederland op een rijtje gezet. Daarnaast is een start gemaakt met een eerste benchmark rondom workforce management, die in de toekomst moet uitgroeien naar een volwaardig referentiekader voor zowel food als non food retail.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
‘Zet factor arbeid slimmer in’
Gepubliceerd op 31 maart 2010 om 00:00
Reacties 0