Market Food Group lanceert nieuwe broodformule

De Market Food Group, bekend van ‘Bakkerij ’t Stoepje’ en ‘Uw Marktbakker’, heeft de nieuwe broodformule ‘Le Perron’ gelanceerd. Dat meldt Franchise + op haar site.

De komende periode verschijnt er iedere drie maanden een nieuwe verkoopwagen, die op de markt biologische broden met een Frans karakter verkoopt. De wagens van Le Perron zijn ingericht als bakkerswagens en voorzien van authentieke ovens.

“Met de formule denken we te voldoen aan de groeiende vraag van de consument naar authentieke en traceerbare producten en dragen we bij aan de verduurzaming van de bakkersbranche”, aldus Jochem Keune van de Market Food Group.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!