Ik Kies Bewust en AH naar één gezondheidslogo

De Stichting Ik Kies Bewust (IKB) en supermarktconcern Albert Heijn willen voor 1 januari 2011 een nieuw overkoepelend gezondheidslogo presenteren. Vergaderingen moeten ervoor zorgen dat beide partijen dichter tot elkaar komen. Hiermee komen de partijen tegemoet aan de wens van minister Ab Klink van Volskgezondheid om  te komen tot één gezondheidslogo. 

"Onze wetenschappers en die van de stichting IKB kijken momenteel hoe het één en ander kan worden geharmoniseerd. Dat is een echt monnikenwerk, maar hopelijk zijn we er snel uit', zo laat Annelieke Dijkstra van IKB weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!