‘Merkbeeld Vomar is nu consistenter'

Harrie Westra, directeur van supermarktformule Vomar, vertelt in het meinummer van RetailTrends hoe de afgelopen jaren aan de formule is gewerkt. “Vomar uitte zich niet als merk en dat zorgde voor een onduidelijk beeld. We hanteerden bijvoorbeeld zes verschillende logo’s die werden gebruikt voor de winkelgevels, het interieur en de vrachtwagens.”

Daarnaast hanteerde Vomar meerdere soorten bedrijfskleding. “Sommige afdelingen hadden zelfs een eigen kleur, zoals rood voor slagers en groen voor groenteboeren. Nu is er een logo en dat wordt doorgevoerd in alle winkels en in het wagenpark. Ook dragen alle medewerkers dezelfde kleding, in de Vomar-kleuren blauw en geel.”
Lees het volledige interview in het meinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!