V&D opent Young Fashion afdeling

Warenhuis V&D begint in de kelder van het filiaal in Den Haag een nieuwe modeafdeling voor jongeren. Deze jongerenafdeling is met een oppervlakte van duizend vierkante meter de grootste Young Fashion afdeling van V&D en zal aanstaande zaterdag haar deuren openen.

Op de afdeling zijn onder meer de merken Yes or No, New Look, Silvian Heach, Freesoul, Vila en Springfield Women te vinden. Met deze opening heeft Den Haag de premieur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland.

Om dit nieuwe concept bekend te maken bij de doelgroep rijdt er dertien weken lang een tram van HTM door Den Haag. Naast branding zal er op deze tram ook een QR-code te vinden zijn die na het scannen daarvan meer informatie zal geven over het nieuwe Young Fashion concept.

De nieuwe technologie wordt ingezet in samenmwerking met TNT en heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe formule. Wanneer de code is gescand worden gebruikers naar een mobiele website geleid met meer info en acties.

Ook wordt er gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld met TukTuks. Deze gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. Verder zal er een promotieteam van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look rondlopen in Den Haag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!