Prijsstunts tijdens Nederland-Slowakije

Retailers hopen met prijsstunts vanmiddag toch klanten te trekken tijdens de wedstrijd Nederland-Slowakije, die om vier uur begint. Dat schrijft het AD maandag.

Zo biedt Scapino 25 procent korting op schoenen en ‘die actie geldt ook voor de webwinkel’, laat marketingmanager Guido Heeringa weten. “Dus je kunt ook met de computer op schoot schoenen bestellen.” Een vestiging van Scapino in het Rotterdamse winkelcentrum Zuidplein biedt zelfs het tweede paar schoenen aan voor een euro.

Ook webwinkeliers stunten tijdens de wedstrijd. Zo geeft Kinderkledingrek.nl tijdens alle wedstrijden van het Nederlands elftal tijdens dit WK twintig procent korting op bestellingen uit de hele collectie. “We hebben er al wel profijt van gehad”, zegt eigenaar Ron Hankmann. “Er zijn altijd mensen die geen voetbal kijken. Het aantal bestellingen was telkens zo’n tien procent hoger dan normaal.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!