Retailers hopen met prijsstunts vanmiddag toch klanten te trekken tijdens de wedstrijd Nederland-Slowakije, die om vier uur begint. Dat schrijft het AD maandag.
Zo biedt Scapino 25 procent korting op schoenen en ‘die actie geldt ook voor de webwinkel’, laat marketingmanager Guido Heeringa weten. “Dus je kunt ook met de computer op schoot schoenen bestellen.” Een vestiging van Scapino in het Rotterdamse winkelcentrum Zuidplein biedt zelfs het tweede paar schoenen aan voor een euro.
Ook webwinkeliers stunten tijdens de wedstrijd. Zo geeft Kinderkledingrek.nl tijdens alle wedstrijden van het Nederlands elftal tijdens dit WK twintig procent korting op bestellingen uit de hele collectie. “We hebben er al wel profijt van gehad”, zegt eigenaar Ron Hankmann. “Er zijn altijd mensen die geen voetbal kijken. Het aantal bestellingen was telkens zo’n tien procent hoger dan normaal.”
Prijsstunts tijdens Nederland-Slowakije
Gepubliceerd op 28 juni 2010 om 00:00
Reacties 0