C1000 heeft tijdens het evenement Zwarte Cross een winkel op het festivalterrein. De festivalsuper is 24 uur per dag open. C1000-ondernemers Bennink (Lichtenvoorde) en Freriks (Ulft) exploiteren van 16 t/m 18 juli de campingsupermarkt.
Het aantal vierkante meters van de winkel en het assortiment is flink uitgebreid, in vergelijking met eerdere festivaledities. Het logo en naam van C1000 is speciaal voor het evenement aangepast: ZC1000.
De organisatie van de Zwarte Cross heeft verder sponsordeals gesloten met onder meer Broodje Van Dobben, New York Pizza, Aviko, Heinz, Pringles en Délifrance.
De Zwarte Cross behoort tot de grootste festivals van Nederland, met vorig jaar 132 duizend bezoekers. Het festival is zowel in 2008 als 2009 op internet tot populairste festival van Nederland gekozen. De Zwarte Cross viert dit jaar het eerste lustrum in Lichtenvoorde.
C1000 opent 24-uurs winkel op Zwarte Cross
Gepubliceerd op 29 juni 2010 om 00:00
Reacties 0