Luxeproducten LVMH vliegen over de toonbank

Het Franse luxeconcern LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton) heeft in de eerste zes maanden van dit jaar een nettowinst geboekt van 1,1 miljard euro. Dat is 53 procent meer dan in dezelfde periode een jaar eerder. Het concern heeft dit dinsdag bekendgemaakt.

Het bedrijfsresultaat klom met 33 procent tot 1,82 miljard euro, terwijl de omzet zestien procent steeg tot 9,1 miljard euro. De resultaten overtroffen de verwachtingen van analisten. Die gingen uit van een omzet van 8,85 miljard euro en een operationeel resultaat van 1,68 miljard euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!