Privatelabeltrader.com wil hét platform worden voor huismerken

Privatelabeltrader wil de grootste online marktplaats voor leveranciers en inkopers van huismerken worden. Momenteel ligt de omzet nog onder de één miljoen euro, waarbij veertig procent uit Nederland en zestig procent uit het buitenland afkomstig is. Toch verwacht oprichter Maurice van Vliet een snelle groei, omdat huismerken in veel landen een vrijwel onbekend fenomeen zijn, en omdat er geen concurrentie is. Van Vliet wil van Privatelabeltrader.com hét wereldwijde platform voor private labels maken. 

De site trekt dagelijks 15 duizend bezoekers. De inkomsten komen uit advertenties, lidmaatschapsgelden van leveranciers en een succesfee voor tenders. Een lidmaatschap kost 375 euro per jaar. Speciale pagina's voor supermarktketens en beurzen moeten straks extra inkomsten leveren, aldus Van Vliet, die in 2011 denkt quitte te zullen spelen.


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!