Het Belgische Delhaize verlaagt vanaf vandaag de prijzen van honderden producten. Het is de derde keer dit jaar dat de Belgische marktleider de prijzen van verschillende producten omlaag gooit.
De nieuwe campagne start onder de noemer 'een betaalbaar begin van het schooljaar voor elk gezin'. 140 producten van A-merken die een band hebben met het begin van het nieuwe schooljaar worden goedkoper. Denk hierbij onder meer aan koekjes en zuiveldrankjes. Ook 280 producten van het eigen merk worden in prijs verlaagd.
"Met maar liefst zes prijscampagnes in twee jaar tijd, kunnen wij bevestigen dat we dagelijks inspanningen leveren om onze klanten de beste prijzen te kunnen aanbieden en zo de Belgische consument meer te bieden voor minder geld", aldus topman Michel Eeckhout van Delhaize België. Delhaize wint naar eigen zeggen al anderhalf jaar marktaandeel door de prijsverlagingen.
Delhaize heropent prijzenoorlog
Gepubliceerd op 26 augustus 2010 om 00:00
Reacties 0