Lidl gaat samenwerken met Hartstichting

Discountsuper Lidl gaat zich samen met de Nederlandse Hartstsichting richten op een gezonder eetpatroon bij kinderen. 

Lidl start 30 augustus een receptenwedstrijd voor kinderen tot en met twaalf jaar. Hiermee willen ze kinderen het belang van een gezond eetpatroon bijbrengen. Met de aktie neemt de super naar eigen zeggen mede zijn verantwoordelijkheid tegen overgewicht. De wedstrijd duurt tot 9 oktober. Tot die tijd kunnen alle kinderen een inzending doen. De twaalf beste gerechten komen terecht in een kinderkookboek waaraan ook kok Ramon Beuk meewerkt. De opbrengst van het receptenboek gaat naar de Hartstichting. 

Naast de receptenwedstrijd attendeert Lidl klanten erop verantwoorde keuzes op het gebied van voeding te maken. De discounter wijst zijn klanten op de aanbevelingsregels van het Nieuwe Eten die door het Voedingscentrum zijn opgesteld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!