Duizend leden voor Thuiswinkel.org

Thuiswinkel heeft zijn duizendste Thuiswinkel Waarborg certificaat uitgereikt aan online wenskaartenservice Greetz. Sinds 1 april 2009 zijn leden van de Thuiswinkel.org verplicht zich jaarlijks te laten certificeren. “Met de certificering Greetz.nl als duizendste lid is een belangrijke mijlpaal bereikt”, aldus Ed Nijpels, voorzitter van de belangenvereniging.

Greetz.nl is sinds juni 2007 lid van Thuiswinkel.org. “Toen ik hoorde over het certificaat Thuiswinkel Waarborg, dacht ik meteen: Dat moet Greetz ook hebben”, aldus Johan van Vulpen, directeur en medeoprichter van Greetz. “Een deel van onze doelgroep is minder bedreven met computers. Zij gebruiken internet alleen om te mailen en te ‘Greetzen’. Het certificaat Thuiswinkel Waarborg is vanwege de grote off- en online naamsbekendheid juist bij deze doelgroep een herkenningspunt om veilig en betrouwbaar online te kopen.”

De leden van Thuiswinkel.org vertegenwoordigen circa 75 procent van de totale omzet van de Nederlandse online webwinkelmarkt, die in 2010 naar verwachting 7,4 miljard euro bedraagt. Inmiddels is bijna negentig procent van de leden gecertificeerd. De leden die de certificering nog niet hebben afgerond zijn tijdelijk geschorst. “Leden hebben een jaar de tijd gehad om zich te certificeren en het kan geen verrassing zijn dat we nu doorpakken. Dat zijn we verplicht aan de duizend gecertificeerde leden die hun zaken al wel op orde hebben”, aldus Nijpels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!