Damesmodemerk Expresso heeft haar nieuwe website gelanceerd. Onder de toegevoegde aspecten bevindt zich onder meer een virtuele paskamer. De website is gemaakt in samenwerking met internetbureau Web Architects uit Amsterdam, op basis van haar e-business platform genaamd RightClick.
Volgens het modemerk is de lancering van de nieuwe website een belangrijke stap bij het invullen van de online strategie van het bedrijf.
Met de virtuele paskamer kunnen bezoekers tijdens het online bekijken van de collectie artikelen 'ophangen in een persoonlijke paskamer'. Deze persoonlijke 'plek' kan op elk moment worden bekeken. Consumenten kunnen zo combinaties maken van verschillende artikelen en die vervolgens afdrukken of per mail verzenden.
"We wilden het gevoel en de beleving van de winkels terug laten komen op de website”, aldus Judith Kruijdenberg, pr en marketing manager bij Expresso. “Het resultaat sluit uitstekend aan bij onze doelstellingen en wij zijn ervan overtuigd dat we met behulp van deze site onze service naar- en communicatie met de klant naar een hoger niveau hebben getild.”
Expresso lanceert online paskamer
Gepubliceerd op 29 september 2010 om 00:00
Reacties 0