Supermarktformule PLUS heeft met zijn 'wijnadviseur in de supermarkt'-concept de Wijn Marketing Award gewonnen. Deze onderscheiding was één van de prijzen die maandag werden uitgereikt tijdens het Wijn & Marketing Symposium in Den Haag. PLUS won in de categorie ‘wijnimporteur’. Wijninkoopster Alexandra Pouderoyen van Plus nam de prijs samen met Corria Houthuizen van Wine Masters in ontvangst. Wine Masters is het uitzendbureau voor wijnadviseurs waarmee het concept samen is uitgevoerd.
“Mensen hebben bij het kopen van wijn vaak moeite met het maken van een goede keus. Wij helpen onze klanten daarbij met het PLUS wijntouchscreen, de Top 5 wijnen, onze maaltijdwijnen en de wijnadviseur op de winkelvloer", aldus Pouderoyen. De jury prees PLUS om 'de innovatieve wijze waarop de besluitvorming door consumenten wordt verbeterd. De wijnadviseur in de supermarkt leidt tot een betere waardering van het product wijn en tevredener klanten'.
PLUS wint wijnprijs
Gepubliceerd op 29 september 2010 om 00:00
Reacties 0