De genomineerden voor de Benelux POP Awards 2010 zijn bekendgemaakt. Dit gebeurde dinsdag tijdens het POPAI Jaarcongres, dat plaatsvond in het Evoluon in Eindhoven.
De prijzen worden jaarlijks uitgereikt door POPAI Benelux, kenniscentrum voor instore communicatie. Van de dertig inzendingen zijn er acht kandidaten overgebleven die meedingen naar deze vakprijs op het gebied van instore marketing.
De genomineerden zijn:
Boost Group – Bertolli Vespa – categorie actiematige displays food
TCHAI International – Samsung ST Display – categorie digitale instore media.
Heineken – Tapchallenge – categorie digitale instore media.
Boost Group – MONA toetjesmiddagen – categorie instore marketing en communicatie campagne
LEAF Holland – Sportlife Vibes – categorie multiple product line
Philips – Philips Avent – categorie shop in shop
Xidy – B&W Shop in shop – categorie shop in shop
Tchai International – Luxaflex – categorie shop in shop
Daarnaast is de Jong Talent Prijs in het leven geroepen. Van de negen inzendingen dingen dit jaar drie mee naar deze prijs.
De genomineerden zijn:
Sharon de Groot (Nimeto) – display BOSS
Anita Vink (Nimeto) – Project Mijn ID
Roxanna Bennink (Nimeto) – Display Elizabeth Arden
Genomineerden POP Awards bekend
Gepubliceerd op 29 september 2010 om 00:00
Reacties 0