Meer shop-in-shops in de Bijenkorf

Warenhuisketen de Bijenkorf breidt haar merkenaanbod uit. De retailer is al geruime tijd bezig steeds meer duurdere merken toe te voegen aan haar assortiment.

Begin september opende het Bijenkorf-filiaal in Amsterdam een Louis Vuitton shop-in-shop. De komende twee maanden volgen soortgelijke shop-in-shops van Gucci, Ferragamo en Hermès.

Het tassenaanbod was al uitgebreid met merknamen als Viktor & Rolf, See by Chloé en Marc by Marc by Marc Jacobs. Bij de modeafdeling zijn Donna Karan, Calvin Klein en Missoni toegevoegd, naast Sonia by Sonia Rykiel die vorig jaar opdook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!