Tommy Hilfiger mikt op jongeren

Moderetailer Tommy Hilfiger heeft afgelopen week in de VS de eerste drie ‘Tommy’-winkels geopend. Deze winkels richten zich vooral op jongeren en verschillen daarmee van de reguliere Tommy Hilfiger-vestigingen. Ook zullen de vestigingen kleding aanbieden in een lager prijssegment dan de Tommy Hilfiger-winkels. De Tommy-collectie heeft geen logo's maar handgetekende details.

“De Tommy Hilfiger-kledingwinkels zijn verfijnder en meer volwassen”, verklaart Tommy Hilfiger aan modesite Womens Wear Daily. “Tommy is gericht op de jongere klant. Naarmate we verder groeien willen we ook de jonge klanten niet uit het oog verliezen.”

Als het concept aanslaat zal de Tommy Hilfiger overwegen deze verder uit te breiden. De lijn zal in het voorjaar ook online te koop zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!