Esprit opent SOS kinderdorp in India

Modemerk Esprit heeft een SOS Kinderdorp in India gefinancierd. Het dorp werd vorige week geopend. Met de wereldwijde BIG BANG campagne wil Esprit aandacht vragen voor dit  project.

Om aandacht voor dit project te vragen heeft Esprit de BIG BANG campagne opgezet. Voor deze campagne zet Esprit in elf van haar winkels een Super Drum waar klanten tussen 5 en 13 november op kunnen slaan. Wanneer klanten drie miljoen trommelslagen realiseren schenkt het merk een extra bedrag van 500 duizend euro aan het SOS Kinderdorp Alibaug.

De Super Drum wordt in winkels over de hele wereld geplaatst, waaronder één in Amsterdam. Ook op de site van Esprit kunnen klanten vanaf 5 november op de Super Drum ‘slaan’.

Acteurs Maggie Gyllenhaal en Peter Sarsgaard gaan fungeren als wereldwijde ambassadeurs voor het SOS Kinderdorp Alibaug en de bijbehorende campagne.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!