Makro breidt marketing- en communicatieteam uit

Makro Nederland heeft Isabel Son en Patrick van Gils aangesteld om het marketing- en communicatieteam te versterken. Dat liet het bedrijf weten in een persbericht. Son zal de functie van Head of Branding gaan vervullen en zich richten op de herpositionering van het Makro-merk in de markt. Van Gils is benoemd tot Head of Corporate Communications, een nieuw gecreëerde rol, die zich richt op het managen van de reputatie van het merk.

Met de benoemingen kan de nieuwe strategie van Makro worden ingezet, met als doel het merkbeeld in de markt te versterken. “Ik heb met dit marketing- en communicatieteam de ambitie om Makro de meest aantrekkelijke totaaloplossing voor onze klanten te laten zijn. Voor alle mogelijke behoeften die zij nu en in de toekomst hebben”, aldus directeur Jean-Pierre Bienfait.

Van Gils heeft jarenlange ervaring op het gebied van corporate- en marketingcommunicatie, onder andere opgedaan bij McDonald’s Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!