Makro Nederland heeft Isabel Son en Patrick van Gils aangesteld om het marketing- en communicatieteam te versterken. Dat liet het bedrijf weten in een persbericht. Son zal de functie van Head of Branding gaan vervullen en zich richten op de herpositionering van het Makro-merk in de markt. Van Gils is benoemd tot Head of Corporate Communications, een nieuw gecreëerde rol, die zich richt op het managen van de reputatie van het merk.
Met de benoemingen kan de nieuwe strategie van Makro worden ingezet, met als doel het merkbeeld in de markt te versterken. “Ik heb met dit marketing- en communicatieteam de ambitie om Makro de meest aantrekkelijke totaaloplossing voor onze klanten te laten zijn. Voor alle mogelijke behoeften die zij nu en in de toekomst hebben”, aldus directeur Jean-Pierre Bienfait.
Van Gils heeft jarenlange ervaring op het gebied van corporate- en marketingcommunicatie, onder andere opgedaan bij McDonald’s Nederland.
Makro breidt marketing- en communicatieteam uit
Gepubliceerd op 29 november 2010 om 00:00
Reacties 0