Etailers boos op stakende postbodes

Webwinkeliers zijn woedend op de postbodes van TNT die vorige week twee dagen staakten. Dat meldde het Algemeen Dagblad afgelopen weekend. Juristen verdiepen zich in de contracten om te kijken of er schadeclaims kunnen worden ingediend.

Veel webwinkels hebben de afgelopen dagen pakketbezorgdiensten ingehuurd om de sinterklaascadeaus toch op tijd te laten bezorgen. De pakketdienst kost extra geld en dat willen de online winkeliers het liefst verhalen op TNT. “De schade loopt al in de miljoenen”, meldt Wijnand Jongen, directeur brancheorganisatie Thuiswinkel.org.

Artikelen die postbodes normaal gesproken door de brievenbus doen, zoals cd’s, stripboeken en ondergoed, werden nu met de auto bezorgd. “Fijn voor de consument, maar al die rompslomp kost de winkels handvol geld”, aldus Jongen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!