Hunkemöller heeft maandag in Rotterdam een nieuw winkelconcept gelanceerd. Winkelen in de Rotterdamse flagshipstore moet een nieuwe beleving worden.
Voor het design van het concept nam de lingerieketen een hotel als uitgangspunt. De entree van de winkel heeft de uitstraling van een hotellobby door het hoge plafond en de balustrade. De paskamers zijn uitgevoerd als mini hotelkamers en bevinden zich aan een lange hotelgang.
Wanneer een bepaalde maat of product niet in de winkel beschikbaar is, kan de klant het product via een computer in de winkel bestellen en thuis laten afleveren.
De retailer heeft naast de nieuwe flagship store ook zijn logo, de vormgeving en de website vernieuwd. Ook de nieuwe reclamecampagne moet de consument het nieuwe Hunkemöller gevoel geven. In 2011 zullen meer filialen in Nederland, België en Duitsland worden voorzien van het nieuwe Hunkemöller-concept.
Hunkemöller vernieuwt winkelconcept
Gepubliceerd op 29 november 2010 om 00:00
Reacties 0