McDonalds medewerkers bepalen eigen look

McDonald’s heeft de hulp van Dyanne Beekman ingeroepen bij het ontwerpen van een exclusieve kledinglijn. De McDonald’s medewerker kan hierdoor samen met Beekman zijn eigen stijl invullen binnen de algemene crewkleding.

Bij het ontwerpen van de nieuwe kleding vinden er een workshop en een draagproef met een aantal crewleden plaats, zodat Dyanne Beekman rekening kan houden met de wensen van de crew. In de kledinglijn kan de medewerker door middel van kleine veranderingen zichzelf straks zo ‘stylen’ dat de kleding aansluit bij zijn of haar persoonlijkheid.

‘Eigenheid binnen teamspirit’ staat centraal in de nieuwe kledingstijl. Dyanne Beekman: “Wij zien bedrijfskleding als iets waarmee de medewerker trots kan uitstralen en zijn persoonlijkheid kan versterken, zonder de functies van bedrijfskleding uit het oog te verliezen, zoals het uitstralen van eenheid en verbondenheid binnen een bedrijf.”

“Met ruim 15.500 medewerkers vormen onze mensen het hart van de organisatie en daarmee voor een groot deel ons succes”, zegt Jo Sempels, algemeen directeur McDonald’s Nederland. “Met de nieuwe kledinglijn willen we fun en teamspirit op de werkvloer stimuleren.” De fastfoodketen verwacht de nieuwe kledinglijn in de loop van de tweede helft van 2011 te introduceren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!