Nederlandse narrowcasting oplossing voor Adidas op Broadway !
Gepubliceerd op 27 mei 2005 om 00:00
In de vorige week, door tennisspeelster Anna Kournikova nieuw geopende Adidas Sports Performance winkel op Broadway in New York, speelt Nederlandse innovatie een belangrijke rol. n-store uit Waddinxveen is hier verantwoordelijk voor de narrowcasting oplossing. Deze oplossing is onderdeel van één van de grootste netwerken wereldwijd in de sportsretail. Inmiddels bestaat het netwerk uit enkele honderden systemen met installaties in enkele tientallen steden in meer dan 10 landen, op 3 continenten. Met de opening van de tot nu toe grootste adidas Sport Performance winkel op Broadway, van meer dan 2700 m2, wordt een voorlopige kroon gezet op de uitrol van eigen adidas winkels, die eind 2003 startte met de opening van de eerste adidas Sport Performance winkel in Marseille, Frankrijk. In de adidas winkels vindt in-store communicatie uitsluitend plaats via digitale uitingen op plasmaschermen, via projectoren, touchscreens en miniscreens. De content bestaat uit actuele campagnes en wordt in lijn met de wereldwijde multi-channel campagnes van adidas centraal aangepast vanuit het adidas hoofdkantoor in Herzogenaurach, Duitsland. Het narrowcasting netwerk biedt tevens de mogelijkheid om de globale content te combineren met landelijke campagnes of lokale evenementen. n-store is sinds de opening van de eerste winkel in Marseille verantwoordelijk voor de gehele backoffice met een geavanceerd Content Management systeem en de interactieve kioskapplicaties op de Touchscreens. Tevens wordt het hele Adidas narrowcasting netwerk operationeel beheerd vanuit Waddinxveen.
Reacties 0