Dag van de Gratis Bezorging goed voor 50 duizend bezoekers

De Dag van de Gratis Bezorging trok 15 december bijna 50 duizend bezoekers naar de site. Er is voor volgend jaar al een nieuwe datum gepland. Tot hoeveel extra verkopen de actie heeft geleid vindt initiatiefnemer Jeroen Korving moeilijk te zeggen.

De bijna 50 duizend mensen die de site gratisbezorging.nl bezochten hebben in totaal 75 duizend keer geklikt naar een van de 563 shops die participeerden. Stiekem hoopte de organisatie op 70 duizend bezoekers. "Ik wil altijd meer", aldus initiatiefnemer Jeroen Korving. "Toch is het voor de eerste keer, waarbij we vaak moesten uitlegen wat het inhield, niet slecht gegaan."

Webwinkels die mee wilden doen aan de Dag van de Gratis Bezorging konden op affiliatebasis deelnemen. Dit houdt in dat een winkel per keer dat de consument via gratisbezorging.nl naar hun website klikte, een bepaald percentage moet betalen aan de Dag van de Gratis Bezorging. Daarnaast konden winkels die niet aan deze voorwaarden wilden voldoen op hun eigen website reclame maken voor de actie. 

De Dag van de Gratis Bezorging krijgt volgend jaar een vervolg op 17 november.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!