Specsavers beoordeelt monturen supporters tijdens finale Amstel Cup

Tijdens de finale van de Amstel Cup werden gisteren de monturen van supporters beoordeeld door ‘brillenscheidsrechters’ van opticiën Specsavers. Specsavers is sponsor van de Nederlandse scheids- en grensrechters. Dragers van niet-modieuze brilmonturen krijgen een rode kaart uitgereikt. Deze rode kaart kan vervolgens door de ontvanger bij Specsavers worden ingeruild voor een nieuwe bril. “Ach, het is een beetje ludieke actie. Het is niet de bedoeling dat onze scheidsrechters keihard zeggen: ‘Wat heb jij een lelijke bril op’”, legt Tessel Horsman, woordvoerder van Specsavers uit. Uit onderzoek van TNS Nipo in opdracht van Specsavers blijkt, dat 93% van de Nederlanders vindt dat brillen met de mode mee moeten gaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!