Prijsvechters meest gezocht in 2010

Nu Nederland nog met één been in de financiële crisis staat, blijven discounters aan populariteit winnen onder Nederlandse consumenten. Zo is Lidl in 2010 de meest gezochte winkel, op de voet gevolgd door IKEA en Aldi.

Dat blijkt uit de zoekopdrachten die Telefoonboek.nl dit jaar heeft verwerkt. De analyse van de ruim 36 miljoen zoekopdrachten heeft  tot een lijst van de meest populaire zoektermen geleid, waarbij de nummer 1 positie wordt ingenomen door “postkantoor”. Ook telecombedrijf KPN wordt veel gezocht op de site van Telefoonboek: Het is het op twee na populairste bedrijf in 2010.

Het aantal zoekopdrachten naar hotels en bloemisten daalden in 2010 met respectievelijk 27 en twintig procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!