NKD zet Hans Textiel in als breekijzer

De Duitse retailer NKD heeft officieel zijn interesse voor textielketen Hans Textiel bevestigd. De warenhuisketen wil graag uitbreiden ‘en de formule Hans Textiel is een goede mogelijkheid om de Nederlandse markt open te breken’.

“We willen groeien en tot nu toe zijn we niet vertegenwoordigd in de Nederlandse markt met zijn zestien miljoen inwoners”, aldus Helmut Wirsie, één van de twee algemene directeuren van NKD.

Eigenaar Hans van Heelsbergen is niet rouwig dat zijn winkelketen Hans Textiel uit de Nederlandse winkelstraten verdwijnt: “De prijs die ze geven is goed en ik denk dat de Duitse keten een verrijking voor de Nederlandse markt is. NKD verkoopt ook veel andere zaken dan textiel en ons concept moet worden aangepast.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!