Etos medewerkers spelen hoofdrol nieuwe Etos campagne
Gepubliceerd op 30 mei 2005 om 00:00
Met de lancering van haar nieuwe campagne 'Het gezonde verstand van Etos' luidt Health & Beautyketen Etos een nieuwe fase in. Hierin geeft zij haar visitekaartje af als een laagdrempelige, kwalitatieve familiedrogist die haar klanten benadert op een nuchtere en eigentijdse manier. De nieuwe positionering van het Etos-merk wordt ondersteund door een nieuwe campagne waarin de medewerkers, de producten en de toegevoegde waarde van Etos centraal staan. Met persoonsgerichte en deskundige adviezen, handige tips en leuke weetjes biedt Etos méér dan scherpgeprijsde artikelen. Deze boodschap draagt Etos vanaf deze week op verschillende manieren uit. De Etos-medewerkers spelen hierbij een hoofdrol en komen in de campagne nadrukkelijk in beeld en aan het woord. "Etos is een eigentijdse winkelketen die uitgaat van het gezonde verstand. We zijn ons ervan bewust dat veel van onze producten ook in andere drogisten te koop zijn. We onderscheiden ons doordat we de prijzen van A-merkartikelen bewust laag houden en onze klanten elke dag laten profiteren van scherpe aanbiedingen. Veel van onze Eigen Merk-producten ontstijgen bovendien de status van huismerk", aldus Caroline van Turennout, Communicatie Manager van Etos. Maar Etos zet een stap verder. "Wij hebben verstand van gezondheid, verzorging en schoonheid. Onze toegevoegde waarde ligt ook in het geven van adviezen en tips. Onze klanten zijn dat al van ons gewend, maar we willen dat nu nog sterker naar onze belangrijkste doelgroep - vrouwen met interesse in health, beauty en care producten - communiceren in onze nieuwe reclamecampagne onder het motto 'Het gezonde verstand van Etos'."
Reacties 0