Retail optimistisch door nieuwe bedrijfsvoering

Het opnieuw opstellen van doelstellingen en bedrijfsvoering heeft ervoor gezorgd dat het optimisme onder retailers is teruggekeerd.

Volgens een enquête van vastgoedbedrijf Colliers verwacht 93 procent van de ondervraagde retailers de komende zes tot 24 maanden een herstel van de markt te zien. Retailers richten zich daarom naast het uitbreiden van het aantal verkooppunten op het herzien van de bedrijfsstrategie. 

Uit de resultaten blijkt volgens Colliers dat detailhandelaren juist tijdens een recessie een sterk bewustzijn van het consumentengedrag en aankooppatronen ontwikkelen. Ze stoten merken af die niet binnen een bepaalde markt passen, om deze te vervangen door nieuwe producten en merken die dichter bij de vraag van de consument liggen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!