Jimmy Choo zet zijn zinnen op Japan

Jimmy Choo richt zijn pijlen op Japan door meerdere eigen winkels in het land te openen. Het schoenenmerk hoopt met deze uitbreiding een wereldwijd luxemerk te worden. “We kijken er naar uit om de consument in een belangrijke luxe markt als Japan beter te kunnen bereiken”, aldus Joshua Schulman, ceo van Jimmy Choo.

De retailer bezit nu vijftig procent van de aandelen in Jimmy Choo Tokyo KK, dat in 2006 werd gestart in samenwerking met Bleubell Japan. Jimmy Choo Tokyo KK bestaat uit achttien winkels en een groothandel. Bruno Bernon is aangewezen als directeur van de dochteronderneming in Japan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!