V&D en Bijenkorf willen bodyscan

De Nederlandse warenhuizen V&D en de Bijenkorf zijn geïnteresseerd in de zogeheten 3D-bodyscan. Met het apparaat weet de consument binnen enkele seconden welke kledingstukken wel of niet passen.

De bodyscan zou een einde maken aan het omslachtig omkleden in oncomfortabele kleedhokjes, zo stellen de ontwikkelaars.

Op vliegvelden wordt momenteel al een eenvoudiger vorm van de scan gebruikt voor de controle van passagiers. De uitgebreide 3D-scan gaat vijftig- tot zeventigduizend euro kosten en wordt binnen twee jaar verwacht in de grotere kledingwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!