Versspecialisten zoals slagers, bakkers, groentemannen en poeliers, moeten zich optimaal onderscheiden en waar mogelijk hun krachten bundelen. Zo kunnen zij hun marktpositie versterken. Lokale verssamenwerking is een goede manier om dit te bereiken. Het zorgt voor meer klanten, meer klantentrouw, meer omzet en meer rendement. Dat is te lezen in het HBD-katern van het februarinummer van RetailTrends.
Om lokale samenwerking tussen versondernemers te stimuleren bracht het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) onlangs een geactualiseerde versie uit van de succesvolle Ideeëngids lokale verssamenwerking ‘Samen sterk in vers’. Samen met de brancheorganisaties ADN (groentemannen), KNS (slagers), NBOV (brood- en banketbakkers) en NBPW (poeliers) wil het HBD met de gids ondernemers een handvat bieden om met hun collega-versspecialisten de mogelijkheden om samen te werken te bespreken en van de grond te tillen.
Lees verder in de februari-editie van RetailTrends. Mail voor een proefnummer naar sales@retailtrends.nl. Klik hier voor een abonnement op RetailTrends.
'Samen sterk in vers'
Gepubliceerd op 17 februari 2011 om 00:00
Reacties 0