Kiala heeft in 2010 een omzet geboekt van 47,2 miljoen euro, een stijging van veertig procent ten opzichte van het jaar ervoor. Dat heeft het netwerk van onafhankelijke leveringspunten woensdag laten weten.
“Deze groeiversnelling is het resultaat van het grote aantal bestaande en nieuwe klanten en van de optimalisatie van ons netwerk”, verklaart Denis Payre, ceo van Kiala. “Bovendien heeft Kiala 85 procent van zijn omzet gerealiseerd in de telecom- en e-commercemarkt, sectoren die blaken van gezondheid en sterk groeien. In 2007 was dat nog veertig procent.”
Kiala breidde zijn netwerk in Nederland uit met meer dan twaalf procent. Tussen 2009 en 2010 groeide het Kiala-netwerk tot ruim vijfhonderd Kiala Punten. Daarnaast heeft Kiala in 2010 160 nieuwe klanten binnengehaald. In Nederland zijn dit merken zoals: 123 inkt.nl, AS Adventure, Bandolera, BNS, Claudia Sträter, Flyer.nl, Gaastra, Hunkemöller en IKKS.
Kiala boekt flinke omzetgroei
Gepubliceerd op 25 februari 2011 om 00:00
Reacties 0