Discounter Aldi komt in navolging van textielsuper Zeeman met zijn eigen boxershort. De blauwwit gestreepte onderbroek ligt vanaf vrijdag tijdelijk in de winkels van de prijsvechter.
De verwachtingen van Aldi rondom de boxer zijn hooggespannen. De Duitse retailer spreekt op zijn website van ‘nu al een collecters item’.
Consumenten zien hier de humor wel van in, zo is de verwachting. Die lopen liever in een boxer van Aldi dan van Albert Heijn, ‘want één van AH is te gewoon’, meent branchedeskundige Gerard Rutte. “Zo’n Aldi-boxer is zo fout, dat hij misschien weer leuk wordt gevonden.”
Vorig jaar rond dezelfde periode ontketende Zeeman een ware hype rond zijn fel gele boxershort en hipster. De keten wilde met een knipoog inspelen op de trend onder jongeren om boxershorts van merken als Björn Borg, Dolce&Gabbana en Armani boven hun broek uit te laten steken.
Aldi aast op Zeeman-hype
Gepubliceerd op 2 maart 2011 om 00:00
Reacties 0