Metro wil punten scoren bij kleine producenten

Metro Cash & Carry lanceert in 2012 een strategie om de verstandhouding met kleine producenten te optimaliseren. De retailer hoopt zo meer variatie in het assortiment te creëren en tegelijkertijd dezelfde kwaliteit en prijs te handhaven.

Het nieuwe beleid wordt vooral toegepast bij kleine en middelgrote leveranciers van verse producten als fruit, groente, vlees en vis. Als aanvullende maatregel berekent Metro de inkomsten van leveranciers op de lange termijn. Leveranciers worden op deze manier in bescherming genomen tegen prijsschommelingen. Wereldwijd opent de retailer dertien centrale inkoopkantoren. Vier van deze kantoren zijn al in de maak.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!